0

Soccer Robot C - Osnovne lekcije - Uvod

Provjerite jeste li spremni za lekcije:

  1. Trebali ste sastaviti robota prema ovim uputama.
  2. Arduino IDE treba biti instaliran, kao što je opisano ovdje.
  3. ESP32 driver treba biti instaliran, kao što je opisano ovdje.
  4. MSMS biblioteke trebaju biti instalirane, kao što je opisano ovdje.
  5. MRMS_ESP32.ino sketch treba biti instaliran kao što je opisano ovdje.
  6. Notepad++ je instaliran. Ako nije, skinite ga ovdje i instalirajte.
  7. Mobitel nije nužan, ali je jako pogodan. Ako ga imate, instalirajte Bluetooth terminal, kao što je opisano na ovoj stranici.
Zapamtite da uvijek prvo trebate uključiti robota pa tek onda ga priključiti USB kablom na PC.

U lekcijama ćete koristiti gotovo isključivo datoteku C:\Users\[korisničko ime]\Documents\Arduino\libraries\mrm-robot\src\mrm-robot-soccer.cpp. Pronađite:

void RobotSoccer::loop() {
Tekst bi se trebao nalaziti oko linije 80. Ovo će biti Vaš program. Nakon što napravite promjene, uvijek spremite datoteku. U suprotnom se promjene neće uračunati u verziju kojom ćete pokrenuti robota.

Pisat ćete program u PCju, koji se nakon toga mora predati robotu. Sve dok to ne učinite, robot će raditi po starom programu i neće se ponašati kako biste očekivali prema novom. Znači, napišite program, spremita ga (još uvijek nije u robotu), kompajlirajte ga i podignite u robota iz Arduino IDEa. Nakon što Arduino ispiše u izvještaju da je podizanje uspjelo, tek tad je program u robotu.