Hrvatsko društvo za robotiku - Uvod u robotiku - vježbe

Natjecanje - 3 kruga

Još o varijablama

void RobotLine::loop() {
	static uint32_t i = 0;
	i++;
	print("%i\n\r", value);
}

Proširimo naše znanje o varijablama, kako bismo uspješno sudjelovali u natjecanju.

Naredba "=" pridružuje vrijednost varijabli, kao što smo već naučili. Znači, prvi red spremi vrijednost "0" u varijablu koju smo nazvali "i".

"i++;" je nova konstrukcija, koja povećava vrijednost varijable za 1. U našem slučaju će "i", ako je bio "0", postati "1" u prvom prolazu. Onda "2", pa "3", itd.

Na ovaj način možemo brojati događaje, nešto što će nam uskoro baš zatrebati.

Arena

Organizirajte malo natjecanje kako biste provjerili usvajanje dosadašnje teorije.

Složite vezne elemente prema slici, na svakih otprilike 30 cm.

Nemojte trošiti vrijeme na točne pozicije. Umetanjem ploča ćete ih rasporediti točno.
Postavite i ploče.
Ploča s poprečnom linijom je startna pozicija. Postavite robota ispred poprečne linije.

Pokrenite ga pritiskom na tipku ili putem mobitela.

Robot se mora kretati potpuno samostalno. Ako izađe iz staze i ne vrati se, diskvalificiran je.

Cilj je proći što prije 3 kruga. Vrijeme se prestaje štopati u trenutku kad robot sam stane.

Natuknica: morat ćete brojati događaje pronalaska startne linije i djelovati u skladu s brojem ("if").

3D

Na ovom linku možete pogledati 3D vizualizaciju modela i cijeloga ga otvoriti u Autodesk Fusion 360 programu.

Primjedbe



Projekt "Uvod u robotiku" sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda, poziv "Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a". Relevantne stranice: Sadržaj vježbe za virtualne radionice isključiva je odgovornost Hrvatskog društva za robotiku.