Hrvatsko društvo za robotiku - Uvod u robotiku - vježbe

Natjecanje - kuglana

Arena

U igri će biti potrebno spretno skretati na raskrižjima. Ako Vam je to teško, pratite crtu i uzdajte se u sreću.

Rasporedite spojnice prema slici.
Postavite ploče.
Na kraj svake crte, na mjestu gdje izlazi iz arene, postavite flašu ili neki drugi predmet. Znači, ukupno 8 njih.

Natjecatelj postavlja robota u središnji, bijeli kvadrat, otprilike u sredini arene. Sam odlučuje u kojem će pravcu usmjeriti robota.

Pobjednik je onaj tko sruši, ili bar izgura više od 1 cm od arene, što više flaša.

Ukoliko ih više ostvari isti broj, pobjeđuje najbrži.

Robot se mora kretati po linijama, nakon što izađe iz središnjeg kvadrata. Ako njegov senzor linije siđe s linije, osim kad se okreće u mjestu, biva diskvalificiran.

Moguća je varijacija natjecanja, na način da se postavi više ploča.

Natuknice

Krenite ravno.

Na crti skrenite lijevo za 90°.

Pratite crtu.

Na svakom raskršću skrenite desno.

Kad nestane linije, okrenite se u suprotnom smjeru.

3D

Na ovom linku možete pogledati 3D vizualizaciju modela i cijeloga ga otvoriti u Autodesk Fusion 360 programu.

Primjedbe



Projekt "Uvod u robotiku" sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda, poziv "Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a". Relevantne stranice: Sadržaj vježbe za virtualne radionice isključiva je odgovornost Hrvatskog društva za robotiku.