Hrvatsko društvo za robotiku - Uvod u robotiku - vježbe

Natjecanje - babilonska kula

Cilj

Pomozite lopovu da opljačka babilonsku kulu.

Arena

×
Rasporedite spojnice ploča.
×
Postavite ploče.
×
Postavite gornje dijelove spojnica ploča.
×
Postavite aluminijske stupove.
×
Postavite zidove.
×
Postavite spojnice katova.
×
Postavite ploče 1. kata.
×
Postavite stupove.
×
Postavite zidove.
×
Postavite spojnice katova.
×
Postavite ploče 2. kata.
×
Postavite stupove.
×
Postavite zidove.
×
Postavie spojnice katova.
×
Postavite ploče 3. kata.
×
Postavite stupove.
×
Postavite zidove.
×
Postavite spojnice katova.
×
Postavite ploče 4. kata.
×
Postavite stupove.
×
Postavite zidove.
×
Postavite spojnice katova.
×
Postavite ploče 5. kata.
×
Cilj je sakupiti što više plijena. Lopov će na svakom katu opljačkati nešto trgovaca. Ne želi li riskirati previše, vratit će se prije vrha u sigurnost podnožja kule.

Ipak, na vrhu je Nabukodonosorovo blago velike vrijednosti. Lopov treba procijeniti pogibelj dolaska na vrh jer je poznato da je Nabukodonosor bacio s vrha kule brojne neuspjele pljačkaše.

Kreće se s pozicije robota na slici.

Za svako novo polje, na koje je lopov u potpunosti došao, dobiva se 1 bod.

Ako lopov dotakne blago, dobiva 5 bodova.

Ako lopov zgrabi blago, dobiva još 5 bodova (na 5 za doticanje).

Ako lopov nosi blago, svaka novoprijeđena ploča se broji još jednom, premda je već brojana kad se uspinjao bez blaga.

Vrijeme je ograničeno na 4 minute. Pobjednik je lopov koji sakupi najviše bodova.

Natuknice

Zadatak se većinom svodi na praćenje zida.

Vrh kule je puno teži.

Na zadnjoj kosini treba pratiti zid samo na početku, kasnije ići ravno. Zato, brojite kosine.

Nakon toga idite fiksne udaljenosti naprijed, prateći kompas, i okrećite se za 90°, opet po kompasu.

Nakon što se okrenete prema blagu, koristite lidare kako biste se poravnali točno.

Npr., okrećite se na mjestu, gledajte gdje prednji lidar počinje vidjeti blago i gdje prestaje. Okrenite se u sredinu tog kuta.

3D

Na ovom linku možete pogledati 3D vizualizaciju modela i cijeloga ga otvoriti u Autodesk Fusion 360 programu.

Primjedbe



Projekt "Uvod u robotiku" sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda, poziv "Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a". Relevantne stranice: Sadržaj vježbe za virtualne radionice isključiva je odgovornost Hrvatskog društva za robotiku.