Hrvatsko društvo za robotiku - Uvod u robotiku - vježbe

Natjecanje - 3 faze

Cilj

Pobijediti u natjecanju u trostrukoj areni.

Arena

Kreće se od crvene crte.

Na liniji se mjeri vrijeme.

Završno polje ima zelenu liniju.

Događaji koji se boduju:
  • ulazak u labirint - 1 bod,
  • svako crno polje - 1 bod,
  • izlazak iz labirinta - 1 bod,
  • obilazak oko 2. jogurta - 1 bod,
  • Zaustavljanje na posljednjem polju - 1 bod.
Tko ima najviše bodova, pobjeđuje.

Ako više natjecatelja ima isti broj bodova, bolji je s manjim vremenom (mjeri se samo na liniji).

Displej

Arena je ista.

Pored gornjih, broje se još i ovi događaji, ispisani na 8x8 displej:
  • na početku linije slika linije,
  • na 1. uzbrdici tekst "G1",
  • na 1. nizbrdici tekst "D1",
  • na 2. uzbrdici tekst "G2",
  • na 2. nizbrdici tekst "D2",
  • na ulasku u labrint ručno preuređena proizvoljna slika.
Pored toga se broji još
  • praćenje linije nakon izlaska iz labirinta.

Greške

Na stazi će se pojavljivati greške u radu robota koje su uzrokovane netočnim čitanjem senzora.

Napravite program koji će ih ispravljati.

Primjedbe



Projekt "Uvod u robotiku" sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda, poziv "Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a". Relevantne stranice: Sadržaj vježbe za virtualne radionice isključiva je odgovornost Hrvatskog društva za robotiku.