RCK Ruđera Boškovića - mobilna / uslužna robotika

Vježbe - Naći izlaz

Zadatak

Treba naći izlaz iz prostorije. Program treba napraviti za: robota za labirint, nogometaša i uslužnog robota.

Priprema

Za vježbu je potrebno:

Arena

×
Rasporedite spojnice ploča. Udaljenosti ne moraju biti točne.
×
Umetnite podne ploče u spojnice.
×
Uz rub postavite gornje dijelove spojnica.
×
U gornje spojnice umetnite aluminijske profile.
×
Umetnite ploče zida, sve osim jedne.

Kasnije mijenjajte poziciju nedostajuće ploče zida.

Izbor robota za labirint

Uzmite robota za labirint. Radit ćemo program za njega.

Otvorite stranicu "MRMS.ino", u Arduino IDE.

Ako ju ne vidite, ili proširite ekran, tako da svi tabovi postanu vidljivi, ili kliknite na 3 točke.

Nakon toga kliknite na "MRMS.ino", kako biste datoteku otvorili u editoru.
void setup() {
	...
	robot = new RobotMaze((char*)"Two"); // RobotLine, RobotMaze, RobotMin, RobotSoccer, or Your custom robot. "My robot" is Bluetooth name.
	robot->print("Start.\n\r");
	...
}
Nađite ovaj dio koda.

Nakon riječi "new" mora biti "RobotMaze". Program koji se sprema u robota se sastoji od programa za razne robote. Na ovaj način se bira program baš za ovu vrstu robota.

"Two" je proizvoljno (ali ne predugo) ime robota. Ime se pojavljuje prilikom Bluetooth uparivanja robota s mobitelom pa je nužno da svaki robot ima drugačije ime.

Umjesto "Two", slobodno upišite "Marko", "Ivica" ili nešto drugo.

Pozicija programa

Otvorite datoteku "mrm-robot-maze.cpp" u Arduino IDE.

Ako ju ne vidite, ili proširite ekran, tako da svi tabovi postanu vidljivi, ili kliknite na 3 točke.

Nakon toga kliknite na "mrm-robot-maze.cpp", kako biste datoteku otvorili u editoru.
void RobotMaze::loop() {
	...
}
Nađite dio koda s lijeve strane. Umjesto "..." je možda upisan neki kod.

"..." je mjesto gdje ćemo uvijek upisivati kod u ovim vježbama.

Zašto pišemo program baš ovako? Piše ovdje.

Izlaz van

Uzmite prvo robota za labirint.

Ako je prepreka ispred, skrenita ne mjestu lijevo.

Ako nema prepreke, idite ravno.

Koristite ugrađene funkcije: Program je jednostavan i naći će izlaz u nekim slučajevima, ali ne uvijek. Probajte sami napraviti program koji će naći izlaz u svakom slučaju. Uputa: ako pogledate programe koje smo dosad radili, naći ćete ga.

Izbor robota za nogomet

Uzmite robota za nogomet. Radit ćemo program za njega.

Otvorite stranicu "MRMS.ino", u Arduino IDE.

Ako ju ne vidite, ili proširite ekran, tako da svi tabovi postanu vidljivi, ili kliknite na 3 točke.

Nakon toga kliknite na "MRMS.ino", kako biste datoteku otvorili u editoru.
void setup() {
	...
	robot = new RobotSoccer((char*)"Two"); // RobotLine, RobotMaze, RobotMin, RobotSoccer, or Your custom robot. "My robot" is Bluetooth name.
	robot->print("Start.\n\r");
	...
}
Nakon riječi "new" mora biti "RobotSoccer". Program koji se sprema u robota se sastoji od programa za razne robote. Na ovaj način se bira program baš za ovu vrstu robota.

"Two" je proizvoljno (ali ne predugo) ime robota. Ime se pojavljuje prilikom Bluetooth uparivanja robota s mobitelom pa je nužno da svaki robot ima drugačije ime.

Umjesto "Two", slobodno upišite "Marko", "Ivica" ili nešto drugo.

Pozicija programa

Otvorite datoteku "mrm-robot-soccer.cpp" u Arduino IDE.

Ako ju ne vidite, ili proširite ekran, tako da svi tabovi postanu vidljivi, ili kliknite na 3 točke.

Nakon toga kliknite na "mrm-robot-soccer.cpp", kako biste datoteku otvorili u editoru.
void RobotSoccer::loop() {
	...
}
Nađite dio koda s lijeve strane. Umjesto "..." je možda upisan neki kod.

"..." je mjesto gdje ćemo uvijek upisivati kod u ovim vježbama.

Zašto pišemo program baš ovako? Piše ovdje.

Isto za nogometaša

Napravite isti program za nogometaša.

Koristite ugrađene funkcije:

Zadatak: složenija arena.

×
Napravite složeniju arenu i nađite izlaz. Primjer je lijevo (treba izvaditi proizvoljnu ploču zida), ali može biti i drugačija.

Primjedbe